zondag 16 maart speeldag

User avatar
Tzusam
Banshee
Posts: 58
Joined: Thu Aug 15, 2013 2:01 pm

Re: zondag 16 maart speeldag

Post by Tzusam » Mon Mar 17, 2014 11:40 am

Het was een toffe dag! Ik heb me goed geamuzeerd maar vooral veel bijgeleerd. Zoals poison blijkbaar to wound mag rerollen als mijn STR gelijk of hoger is dan de T van de opponent. Ik wil asap opnieuw een game spelen zodat ik zeker geen grote blunders meer maak zoals bij de game tegen Dark Riku. Twin linked lascannons anyone? :p

Anyway ik was er niet goed van (zeker de verkeerde Stormraven kill) dat ik gisteren men codex terug grondig heb doornomen.

Enkele fouten.
Oblits hebben geen twinlined lascannons of autocannons (Dus Stormraven had waarschijnlijk nog geleefd. We hadden dit ontdekt tijdens het spelen dus ik had gezegd op 4+ komt hij terug met 1hull point om toch iets of wat een compromis te maken)
Plaque zombies hebben geen poison enkel plague marines en 6+ save i.p.v. 5+ (Dus geen 4+ om te wounden maar 5+ op Death Company, en dus enkel 6+ save en 5+ FnP)
Typhus heeft blijkbaar geen eternal Warrior... Wtf.... Enkel Abbadon. (Had misschien uitgemaakt voor uwe vindicator dan had je hem wel willen targetten maar Look Out Sir op 2+ had hem misschien wel gered, Mephiston is STR10 maar AP3 dus ik had in CC nog mogen saven :) )

En last but not least voor mij een opsteker.. nooit bikes door difficult terrain laten gaan..een 1 is snel gerolled. Gewoon vooruit moven en gaan!

Sorry voor de fouten..het was vooral een zeer leuke match!!
Last edited by Tzusam on Mon Mar 17, 2014 1:47 pm, edited 6 times in total.
..."Death is swift and effortless like the wind"...
WH40K: Lord of the Epidemic Death Guard Chapter
WH40K: Farseer of the Ulthwé Strike Force (Soon™)
WHFB: Daemon Prince of the Nurgly Chaos Warriors (Soon™)
Conect'r Dice Count: 2
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: zondag 16 maart speeldag

Post by Jakke » Mon Mar 17, 2014 11:54 am

ni te veel zorgen over maken, het spelletje is hard veranderd tegenover vroeger, misschien op het eerste zicht niet maar de details zen serieus veranderd ;) en al doende leert men zeker,
moest je vragen hebben over de rules of iets dergelijk post gerust, we zen er om u (in de vernieling) te helpen met de hobby :)
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
User avatar
Glenn
Club champ 40k
Posts: 531
Joined: Sun Aug 05, 2012 5:40 pm

Re: zondag 16 maart speeldag

Post by Glenn » Tue Mar 18, 2014 1:09 am

Tzusam wrote:Ik heb me goed geamuzeerd maar vooral veel bijgeleerd.
Das heel goed en de bedoeling!

Voor vals spelers is er een zeer speciaal plaatsje in hel! MWHUHAHAHAHA! :evil:
Zeker geen probleem ^^ Zo leren we het allemaal.

Grtz.
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Rivendell, Isengard, Mordor & Moria
Post Reply