Dnd requirements

Post Reply
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Dnd requirements

Post by El muerto » Sun Jan 31, 2016 10:00 pm

Voor een vlot verloop van de sessies is het nodig dat iedereen ALLES kent van zijn character en zeker de basic stuff. Ik vraag niet dat ge alles van iedereen kent, enkel dat van u. Iedereen heeft ne boek en een maand de tijd. Als ik tijd heb voor een hele sessie te schrijven, dan kan het niet echt moeilijk zijn voor enkele standard abilities te kennen. Als je niet goed kunt onthouden, schrijf op waar het staat en zoek het in stilte op (voor dat het uw beurt is).
Ik onthoud ook niet alles, maar sommige zaken zijn te erg.
De sessies gaan moeilijker en moeilijker worden, jullie gaan dingen gebruiken waar ik amper van gehoord heb en zou ik er dus willen van uitgaan dat ik blindelings kan geloven wat er gezegd word, helaas is dit vaak niet het geval. We zitten op een punt waar de dm enkel tijd heeft voor dingen te runnen (met duizende zaken in het achterhoofd) en dan is zo iets enorm teleurstellend.
Voor zij die geen vragen stellen en alles al braafkes opzoeken, dikke merci en negeer het voorgaande!

Gene schrik, ik doe dit nog steeds graag, dit moest gewoon even van men hard, omdat ik voor iedereen een toffe ervaring wil creeren en ik zie dat ik niet de enigste ben die zo een zaken stoort.
Dat gezegd zijnde, hope you enjoy hell!!! :evil: :evil: :evil:
User avatar
KnightJK
Warrior
Posts: 41
Joined: Sun Apr 19, 2015 7:38 pm
Location: Holsbeek

Re: Dnd requirements

Post by KnightJK » Wed Feb 03, 2016 8:29 am

Check! Kdenk dak nu alles wel ken! :D
Post Reply