9th - possibly, maybe...

El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by El muerto » Mon Jul 06, 2015 8:44 pm

Dus, ... Als er deftige regels uitkomen, waarom doen ze de moeite om deze zever naar onze kop te smijten, zonder een woord uitleg?
En hoe lang moeten de mensen wachten op deftige regels? 3 maand zoals altijd? Dan zijt ge toch al den helft van uw spelers kwijt, of ben ik den enigste die zo ongeduldig is? Dan hebbek liever dat ze zeggen dat dees pas uitkomt in september en ineens alles af hebben. Das zoals nen auto "kopen" en een jaar moeten wachten, echt belachelijk.
Ze brengen ander orcs uit? Wat? Na 30 jaar gaan ze ineens da veranderen, heresy!
Er komen boeken uit, terwijl alle regels gratis opt net komen? Of ze verkopen niks van die boeken, Of ze verzwijgen dat ge bepaalde zaken toch ga nodig hebben die in de boeken staan.
Gw, geesh, your really worth your reputation...
User avatar
Myrdim
Master
Posts: 493
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:52 am

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Myrdim » Mon Jul 06, 2015 8:54 pm

Wat hadden ge verwacht van een bedrijf waarvan het management niet van games kent en dat altijd fier is geweest dat ze geen marktonderzoek doen :P
"Don't blink"
-The Doctor
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by El muerto » Mon Jul 06, 2015 8:59 pm

Myrdim wrote:Wat hadden ge verwacht van een bedrijf waarvan het management niet van games kent en dat altijd fier is geweest dat ze geen marktonderzoek doen :P
Lol :D so true
User avatar
Schelles
Vampire
Posts: 113
Joined: Tue May 26, 2015 7:20 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Schelles » Mon Jul 06, 2015 9:11 pm

haha , guess we are sticking to 8th? :p
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by queelocke » Tue Jul 07, 2015 12:14 am

Ork kan je geen trademark op pakken ooruhk wel, gaat gewoon de naam zijn.

8 th blijven spelen is een utopie, dat gaat leuk zijn voor max 1 jaar
Heb dat meegemaakt met confrontation, we hadden in de conectr een leuke groep van een 8 tal spelers, dan hebben ze 3,5 uitgebracht samen met prepainted figuren en op minder dan een half jaar was het spel dood.
Je krijgt geen nieuwe spelers, want die willen niet zitten zoeken naar 2 de hands boeken en figuren
Je had het figuur hier wel echt nodig want daar zat ook de statcard bij (die kon je ook op fan sites vinden)
En het is gewoon niet geestig om steeds tegen dezelfde speler met hetzelfde leger te spelen nu had je het voordeel dat er om de 4 maand of zo wel is een nieuwe boek uitkwamwaardoor er wel iemand bij ons dat is wou proberen, zo kreeg je is iets nieuws voorgeschoteld en heb je ook een reden om je lijst is aan te passen.
Is volgens mij ook waarom FoW niet echt meer goed draait binnen de club.
Iedereen wil dat nog wel is spelen maar weeral tegen die of dat en om dan uit uw nest te kruipen
Je wil met iets nieuw geniaal evil komen spelen waarvan je denkt dat het onoverwinnelijk is.

Ook als we de tornooi scene kunnen overtuigen om fantasy te blijven spelen krijg je een terugval
Elk half jaar was er wel een leger dat meer gespeeld werd en daar werden dan legers tegen gebouwd.
Er gaat gene ene nog komen spelen met een boek die nu niet echt marcheert die kwam nu nog wel in de hoop dat hij binnen het halfjaar ne nieuwe codex kreeg die gegarandeerd een half jaar de te kloppen boek was.

Wat ze nu hebben verzonnen is eigenlijk niet slecht, ze hebben nog altijd de beste plastic figuren
En het systeem van scrolls vind ik ook niet slecht maar te vage regels en zeggen je kiest maar is niet ok
Zou hetzelfde zijn als de fifa zou zeggen vanaf nu is voetbal 2 ploegen die moeten scoren in het andere zijn doel, volgens deze regels wint het basket team altijd van de sjotters iets meer regels zijn duidelijker.
dice count 10
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by El muerto » Tue Jul 07, 2015 8:44 am

blijkbaar is de release 11juli, hopelijk met de deftige regels.
User avatar
Myrdim
Master
Posts: 493
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:52 am

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Myrdim » Wed Jul 08, 2015 12:14 am

"Don't blink"
-The Doctor
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by MaartenV » Wed Jul 08, 2015 2:40 am

Ik weet niet hoe jullie het zien maar het lijkt me alvast een goed idee om het jaar uit te doen in 8e editie voor de clubmanches. Voor 2016 zullen dan zien wat er tegen dan van regels bestaat alsook voor Conflict 2016.

Ondertussen moeten we de nieuwe regels al maar eens testen
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
User avatar
Schelles
Vampire
Posts: 113
Joined: Tue May 26, 2015 7:20 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Schelles » Wed Jul 08, 2015 7:28 am

Ben ik mee akkoord, en heb men starter set bestelling toch gelaten dus ergens hoop ik wel op uitgebreidere regels en ze hebben toch al beloofd van volledige toernooi mogelijk balance rules uit te brengen dus time will tell :).

En voor een iets leukere ervaring raad ik u aan van al volgende punt kost te gebruiken voor modellen :). Wounds + attacks (alles opgeteld) * bravery en voor war machines en monsters hetzelfde maar dan *2. Lijkt beter te werken op battle reportjes online.
User avatar
Ortwin
Halbardier
Posts: 141
Joined: Mon May 19, 2014 4:46 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Ortwin » Thu Jul 09, 2015 3:41 pm

De ultieme rage-quit. Het maakt mij persoonlijk een beetje ongelukkig.
Lord Tremendous was een bekend uploader van battle reports. Het werd hem blijkbaar allemaal een beetje te veel.
Vanaf 8'20" kijken als je zijn intro niet wilt horen.

https://www.youtube.com/watch?v=plUPJ0inN4c
Post Reply