9th - possibly, maybe...

El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by El muerto » Sat Jul 11, 2015 1:27 pm

Volgens de Luc van de spelfanaat zijn ze van plan om tijdens een tournooi, niet te werken met punten om te bepalen of ge wint of niet, maar moet iedereen stemmen op het spel met wie van hun tegenstanders van die dag ze het meest plezier hebben gehad wat betreft army build, playstyle, fairplay, ...
Als dat waar is vind ik dat raar, maar niet zo een slecht idee. Gedaan met powerplay lists waar ge absoluut geen kans tegen hebt, meer fairplay,... Kunt ge ook is uw "rommel" opzetten dat wel cool is en klopt flufwise maar dat gene zak doet int spel.
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by sanguinius » Sat Jul 11, 2015 6:56 pm

El muerto wrote:Volgens de Luc van de spelfanaat zijn ze van plan om tijdens een tournooi, niet te werken met punten om te bepalen of ge wint of niet, maar moet iedereen stemmen op het spel met wie van hun tegenstanders van die dag ze het meest plezier hebben gehad wat betreft army build, playstyle, fairplay, ...
Als dat waar is vind ik dat raar, maar niet zo een slecht idee. Gedaan met powerplay lists waar ge absoluut geen kans tegen hebt, meer fairplay,... Kunt ge ook is uw "rommel" opzetten dat wel cool is en klopt flufwise maar dat gene zak doet int spel.
Dus ze gaan ervan uit dat de mensen die met powerplay lijsten afkomen in 8th edition ineens schattige lijsten gaan maken om tot de meest plezierige speler te worden verkozen. Bovendien is plezier hebben zo subjectief dat het volgens mij niet gaat werken.

Een van dees komt ook de nieuwe versie van kings of war online te staan. Ik ga die mss eens bekijken.
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by El muerto » Sat Jul 11, 2015 7:07 pm

Nja, en de models zen echt te 40k achtig, mooi, maar past echt nimeer bij fantasy.
In starter doos zitten ook nieens de warscrolls los, die staan in ne book, hoe stoem is da? De bedoeling was toch da ge ze neffe u kon leggen zoals bij warmachine enzo., waarom dan ni efkes de moeite doen en da erbij steken? Oh, wacht, dan moet ge efkes die manne nogis kopen, das alles...
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by queelocke » Sat Jul 11, 2015 11:19 pm

De modellen zijn super daar wil ik niet over discussiëren

Warscrolls in boeken, wat had je gedacht? Dat je die gratis bij je doos zou krijgen?
Elk nieuw figuurke dat ze gaan uitbrengen gaat een warscroll krijgen dat in een codex gaat staan die je mag kopen,
Zo gaan ze volgens mij in de loop van tijd nieuwe codexen uitbrengen en ook de figuren voorzien van ronde basekes,

De regels van spelfanaat, daar moet ik is mee lachen, dat werkt nooit.
Wat is een leuk spelleke, wat zorgt voor ne goeie tegenstander?
dice count 10
User avatar
Myrdim
Master
Posts: 493
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:52 am

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Myrdim » Sat Jul 11, 2015 11:40 pm

De rules zijn sowieso te vinden op de website. Als ge naar een van units gaat, kunt ge halverwege de pagina de scroll downloaden.

bv: http://www.games-workshop.com/en-BE/Sto ... Liberators
"Don't blink"
-The Doctor
User avatar
JasperVR
Chapter Master
Posts: 545
Joined: Fri Aug 10, 2012 12:18 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by JasperVR » Sun Jul 12, 2015 10:05 am

http://www.games-workshop.com/en-BE/Sto ... Liberators
40 euro voor 5 mannekes?????

:shock:

En de andere kleuren patronen die ze tonen zijn echt heel lelijk

:shock:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by queelocke » Sun Jul 12, 2015 10:32 am

Is nog een koopje, die lord celestial kost er 26 voor 1 plastic figuurtje
dice count 10
User avatar
Myrdim
Master
Posts: 493
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:52 am

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by Myrdim » Sun Jul 12, 2015 12:49 pm

Das nog niks :-)

nen dice cup en 8 dobbelstenen voor 33€. T blijft GW he :(
"Don't blink"
-The Doctor
User avatar
sam
Warrior
Posts: 42
Joined: Mon Aug 06, 2012 3:21 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by sam » Sun Jul 12, 2015 1:20 pm

het systeem van uw legers te beperken door het aantal wounds af te spreken werkt ook al niet zoals de volgende battlereport laat zien.

Die gast staat uiteindelijk met een leger van (in oude warhammer termen) 1650p tegenover een leger van 4000+ punten, maar omdat hij meer modellen heeft opstaan krijgt den andere sudden death rules.

https://www.youtube.com/watch?v=HjlIv-NHEtw
If someone is better at the game than you, change the rules.

“I’m not going to fight them, you fool. I’m going to kill them.” - Malus Darkblade
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: 9th - possibly, maybe...

Post by sanguinius » Sun Jul 12, 2015 2:08 pm

kings of war eens proberen binnenkort hé, aan GW spendeer ik mijn tijd en geld niet meer ;)
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
Post Reply