USA 7th armored division

WW2 wargaming
Post Reply
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

USA 7th armored division

Post by Tim » Tue Mar 18, 2014 8:30 pm

Heb ondertussen de open fire starterdoos aangekregen en vroeg me nu af om daarna verder uit te breiden om een leger te bekomen om voldoende punten te hebben om ook te komen spelen. Als ik deze doos aanschaf samen met men usa deel vd open fire heb ik dan voldoende en een playable army om mee te doen? Vind maar nergens army lists voor dit online. Wss steekt er in de boek Blood, Guts, & Glory wel de army list maar die heb ik ook nog niet. Dit is de doos die me wel interesseert; http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=3579 iemand een idee?
Flames of war : USA incomming :)
User avatar
SCHPOEFT
Baron Bartholomew de Rotselaer
Posts: 613
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:38 pm

Re: USA 7th armored division

Post by SCHPOEFT » Tue Mar 18, 2014 8:56 pm

Die dooskomt overeen met een 1650 punten
en dan nog de je open fire doos waar je nog eens uw paras in je lijst van 7th tank division kan zetten en die 8 shermans kan je desnoods nog 2 andere units maken.
Tanks speelt vlot en je hebt wat arty bij om toch iets moeilijks weggestoken uit te schakelen of smoke te leggen. Maar alleen door te spelen ga je je favoriete speelstijl vinden.
Maar dus gene slechte deal als je voor usa wil gaan.
De jakke verkoopt ook zijn amerikanen en daar zit ook wel wat tussen zoals diene thunderbolt kan ook bij 7th.
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British

http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.

Conect'r Dice Count: lost count
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

Re: USA 7th armored division

Post by Tim » Tue Mar 18, 2014 9:04 pm

Ok nice, dan kan ik zowieso al fatsoenlijk beginnen te spelen moest ik zoiets bij aanschaffen, ga ik zeker overwegen. In begin is het idd moelijk om iets te kiezen aangezien ik geen enkel idee heb wat me het beste ga liggen qua speelstijl, zeker niet full infantry. Het spel interesseert me vooral wegens de tanken :D Maar puur tank is mss ook niet aan te raden, time will tell zkr hehe :D zal eerst is beginne met wa demo's en de rules te leren, maar denk wel dat ik als Amerikaan verder ga gaan, die lijken me het coolste :)
Flames of war : USA incomming :)
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: USA 7th armored division

Post by El muerto » Tue Mar 18, 2014 10:52 pm

Ik heb ook ooit eens de vraag gesteld of enkel tanks wel doenbaar was, en sinds ik bena enkel tanks heb kan ik uit ervaring zeggen dat dat zeker gaat, vraag maar aan men slachtoffers, eum tegenstanders :)
Wat je wel moet onthouden is dat je enorm in de minderheid bent , zeker als het dure tanks zijn. Voordeel is dat ze heel rap geschilderd zijn.
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

Re: USA 7th armored division

Post by Tim » Wed Mar 19, 2014 9:27 am

Ja ge hebt snel een speelbaar leger, alles gaat vlotter om te moven etc. Uw game de zondag was snel voorbij dus kunde snel terug spelen. Weet niet of die doos een goei leger is, maar tanken spelen lijkt me wel leuk :)
Flames of war : USA incomming :)
Post Reply