Page 2 of 2

Re: House rules

Posted: Sat Oct 13, 2012 1:13 am
by Glenn
Dus als je a charecteristic increase rolt en je hebt 1 van de 2 op max krijg je automatisch de andere.
Indien je beiden op max hebt moet je herollen.

Heb ook eens door andere regels gegaan. Je kan je wapens upgraden etc maar er staat nergens dat de waarde dan verhoogd.
(Tenzij ik het over het hoofd zie?)

Voorstel: Per "upgrade" +15? points

[aangezien ik van plan ben men sniper +1S te geven, vond het een beetje te goed als dit dan geen extra waarde geeft aan het wapen]


Rule(s) confirmed, gedachten?

Re: House rules

Posted: Sat Oct 13, 2012 2:15 am
by Glenn
Kan iedereen een snelle update geven wat er allemaal gebeurd is in zijn gang topic?

VB:

Na 2 spellen:

Riku:22--> 27exp, -chainsword +power sword, riot shield, gain negotiator.
Zuko: 11--> 15exp, -chainsword +power sword, gain escape artist.
Xikur: 15-->18exp, +1I
Zakuto: 9--> 11exp, +1LD
Illethor: 9--> 11exp, +1S (SKIP NEXT BATTLE) -bolter (goes to the new guy)
Alexander: 1--> 3exp, +1BS
Johneh: 1--> 3exp, +1LD, +Hunting Rifle


G1:
No casulties

6explore, Zakuto (smuggler) to Human armoury

130 currency, 4loot
+6loot[spel+exploring]
Sell 7 loot (6guys, 1 self sufficient) +130 currency
-25 hunting rifle
-25 riot shield
-44 power sword
-47 power sword

= 119 currency, 3loot

G2:
Illethor: Nasty Flesh wound

5explore, Zakuto (smuggler) to employment agency

+5loot [1game, 4 exploring]
Sell 7 loot (6guys, 1 self sufficient) +130 currency
-80 New SM recruit
-80 New SM recruit
-35 bolter (brought by new guy)
-60 carapace armour (brought by new guy)
+12 verkoop pulse pistol (25)

= 18 currency, 1Loot