Da Skullkrusha's

User avatar
Dark Riku
Club champ 40k
Posts: 528
Joined: Sun Aug 05, 2012 5:40 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by Dark Riku » Mon Oct 08, 2012 9:15 am

Diene LD kan in verloop van de campaign omhoog gaan he
of andere bonussen krijgen, zoals opnieuw rollen van de bottle test etc.

Je ziet maar wat je doet.

We zullen je rooki 1000P team ook wel verwelkomen ;)


(Alhoewel ik niet veel moet zeggen met een maar 1 spel gespeeld team :p )
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Eregion, Isengard & Mordor
User avatar
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by queelocke » Mon Oct 08, 2012 12:31 pm

Ik dacht dat je die grots volledig mocht negeren ook voor bottle rolls.
Ik zoek het straks is op.

8 ld is toch ok is meer dan de helft dat dat wel lukt. Zet daar nog een cheerleader bij dan krijg je als ik me niet vergis +1ld (kan ook dat dat een social skill is) en je kan er meerdere bijhebben. Dus altijd ld 10.

denk ook dat je moet overdrijven met je gretchin zeker 10 van die klootzakskes (200 teef) dan moet de andere er al 3 afknallen zonder uw orks te tellen wat eigenlijk niet zo simpel is die dingetjes hebben al ne -1 en dan nog gebruik maken van terrein dus dikwijls -3
zie echt niet waarom dat een slecht team is.


je moet er ook rekening mee houden dat het niet Toon zen eerste spelletje was, en hij heeft ondertussen al een paar wapens/ items die het iedereen zeer moeilijk maken en dat in combinatie met skills en advancements.
dice count 10
User avatar
JasperVR
Chapter Master
Posts: 545
Joined: Fri Aug 10, 2012 12:18 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by JasperVR » Mon Oct 08, 2012 1:20 pm

Bwah, Toon had zelfs ongelooflijk veel ongeluk met zijn rolls, denk dat 50% van al zijn rolls 1 en 2's waren :p
En 1 manneke van 185 punten die niet mee mocht doen door een 1 te smijten voor Old Battle Wound.

Ik denk dat ge het over de regel hebt dat een andere ganger geen Ld-test moet nemen als er een gretchin in 2" van hem gewond geraakt.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
User avatar
Dark Riku
Club champ 40k
Posts: 528
Joined: Sun Aug 05, 2012 5:40 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by Dark Riku » Mon Oct 08, 2012 1:25 pm

Tenzij het een andere gretchin is.

"He knows he's next" :p
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Eregion, Isengard & Mordor
User avatar
JasperVR
Chapter Master
Posts: 545
Joined: Fri Aug 10, 2012 12:18 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by JasperVR » Mon Oct 08, 2012 1:30 pm

:evil:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
User avatar
Dark Riku
Club champ 40k
Posts: 528
Joined: Sun Aug 05, 2012 5:40 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by Dark Riku » Thu Oct 11, 2012 1:55 am

Nog een voorbeeld in verband met LD

p253:

“Massage”
The ganger is "attended to" by a skilled "masseuse". The "treatment" greatly boosts his self-esteem and confidence.
This "treatment" costs 4D6 teef. Roll on the table below.
D6 Treatment Effect
1 Can't Happen To Me. The ganger somehow catches an exotic disease and must miss a battle to get tested and treated.
2-4 Okay. The ganger's Leadership is increased by D3 (up to a maximum of 10) for the next battle.
5+ Amazing. As above, but the bonus lasts for the next 1+D3 battles. The ganger's amazing prowess earns him animosity from his rivals,
however, so all enemy gangers of the same species hate him for the same duration.
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Eregion, Isengard & Mordor
User avatar
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: Da Skullkrusha's

Post by queelocke » Fri Oct 12, 2012 10:17 am

nog effekes een bedenking,

als je je bottle test faalt, wat is dan het ergste dat er gebeurt? je hebt dat spelletje verloren maar:

er vallen niet nog meer ventjes om, dus minder injury rolls, meer loot rolls en gangers die je naar winkeltjes kan sturen
iedereen krijgt XP dus beter team volgende keer in combinatie mat gangers die je naar armories kan sturen
je kan nog een 2e spelleke spelen
je team maakt progressie en denk dat dat vooral het doel van het spel is niet zozeer al je spellekes kost wat kost winnen maar het groter verhaal.
dice count 10
Post Reply