demo spel painting competition

Post Reply
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

demo spel painting competition

Post by sanguinius » Thu Jan 01, 2015 1:27 pm

painting competition in demo spel Leuven:

Aangezien er heel wat painting skillz aanwezig zijn, zowel binnen als buiten de wargaming club, willen we dit ook wat in de verf zetten, want al die modellen mogen gezien worden!

The rules

1 januari starten wij een tweemaandelijkse painting competition met elke keer een aangekondigd thema
Infinity is dan ook het thema waar wij mee starten
Hiervoor krijgen jullie tot 1 februari om de modellen binnen te brengen en je zo aan te melden voor deelname
Gedurende februari worden de modellen in de winkel uitgestald, zodat iedereen kan stemmen op het mooiste model
1 maart zal de winnaar bekend worden gemaakt en een bon van €25 euro worden overhandigd en wordt zijn model in de kijker gezet als grote winnaar.
Entry Fee: Gratis!

NB
1 model, mag uit blister of deel van een (starter)set, eventuele uitzonderingen voor bijhorende gadgets etc die niet mee op base staan
Iedereen verbindt zich er toe de modellen tijdens de tweede maand (en winnaar ook derde maand) in de winkel te laten staan. Uitzondering uiteraard voor er mee te spelen op spel dag/avond, of nodig voor een toernooi, e.d.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat opgegeven modellen ook verondersteld zijn in de winkel te zijn gekocht

1 Maart zal er ook een nieuwe competitie starten en krijgen jullie het nieuwe thema te horen.

Aangezien ook mensen buiten de club mogen deelnemen mogen jullie dit gerust delen met anderen
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: demo spel painting competition

Post by queelocke » Thu Jan 01, 2015 10:10 pm

Heeft die dan infinity in zijn winkel?

In oktober hoorde die het nog in Keulen donderen
Persoonlijk zou ik eerder met 40 k of fantasy zijn gestart maar weet natuurlijk niet wat ze aan het spelen zijn in Leuven
dice count 10
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: demo spel painting competition

Post by sanguinius » Fri Jan 02, 2015 11:41 am

queelocke wrote:Heeft die dan infinity in zijn winkel?

In oktober hoorde die het nog in Keulen donderen
Persoonlijk zou ik eerder met 40 k of fantasy zijn gestart maar weet natuurlijk niet wat ze aan het spelen zijn in Leuven
Zal om de paar maand een nieuw thema zijn. Dus hopelijk komt FOW, saga, 40K, WHF ook eens aan bod. Ze zijn in Leuven nu met infinity begonnen en er staat naar het schijnt iets van in de winkel. De laatste tijd is bushido en infinity populair. Maar ze beginnen daar regelmatig met iets nieuw ;)
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: demo spel painting competition

Post by queelocke » Fri Jan 02, 2015 1:54 pm

Zou heel graag meedoen, maar denk dat ik deze ronde ga passen.
Heb hier wel enkele figuren liggen maar die mag ik niet schilderen.
Dan zou ik een nieuw figuurtje moeten kopen en dan bestaat de kans dat dat niet in de winkel is dan duurt het weeral een tijdje voor ik dat kan gaan halen.

Hopelijk komt er een vervolg, maar ik vrees ervoor we zijn al met niet zo veel mensen die schilderen
Ga is proberen langs te gaan om te kijken wat ze in stock hebben
dice count 10
Post Reply