Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post Reply
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post by MaartenV » Tue Feb 20, 2018 1:06 pm

Doorgestuurd door de Witte Ridder Leopoldsburg:


Zaterdag 24 maart 2018
•spelen van 10u00 tot 17u00
•Wat is de opzet?
Bordspellen en Battlegroup spelen.
•Wat betreft de bordspellen, iedereen die graag komt en een bordspel wil spelen, breng er eentje mee, ik vermoed dat er dan ruim voldoende keuze is. Dit is vooral voor onze leden, die zijn daar al mee bezig, willen er anderen buiten onze clubleden graag wat bordspellen doen, laat weten met hoeveel jullie komen, dan kunnen we daar ook voldoende tafeltjes voor voorzien.
•Dan, Battlegroup, daar spelen we met legertjes van 250p.
•Ik heb sowieso al weet dat er 2 spelers zijn die Early War spelen. Namelijk Henk (Red Barons) en Ludo (De Witte Ridder). Best wel eens interessant om te zien wat daar te vinden is in het voertuig assortiment en tactieken.
•Voor alle anderen, 250p uit Late War. De boeken zijn Overlord, Fall of the Reich en Rulesboek. Ik weet, daar zit wat tijd (1944-1945) tussen, doch het is ons vooral te doen dat er weer wat gespeeld wordt met de Battlegroup regels en we elkaar kunnen helpen bij moeilijke vragen.
•Wie geen Battlegroup boeken heeft, maar toch nog figuren FOW of andere 15mm, geen probleem, ik zal 250p legers op papier maken, deze doorsturen aan zij die dat graag hebben, en dan kan je met je eigen figuren komen spelen. Veel handiger
•Zij die totaal niks hebben, ook daar zullen wij zorgen dat er een paar legers klaar staan. Laat ook daar aub weten wie dat zal zijn. Zodat iedereen zeker kan spelen.
•We voorzien voldoende speeltafels met scenery, dus daar moeten jullie je ook geen zorgen om maken.

Willen er andere spelen “ge-demonstreerd” worden, dat kan ook, laat ook daar weten wat jullie nodig hebben.

Praktische info:

•Adres: Nicolaylaan 77, 3970 Leopoldsburg
•Vanaf 09u00 is de zaal open.
•Parking kan recht tegenover de zaal, daar is een zeer grote parking. Even een tip, het is op zaterdagvoormiddag ook wekelijkse markt in Leopoldsburg. Dus het kan er drukker zijn. Kom niet om 9u55 aan. Dan kan het krap zijn qua parking.
•Er is drank en eten: catering is in orde, dus ’s middags is er wat voorzien om te knabbelen. We voorzien dat er broodjes en croque-monsieurs zijn. Dit aan zeer democratische prijzen. Drank is er ook ruim voldoende, ah ja, we zitten in een feestzaal-cafe. Dus dat is ruim voor handen. :-)

Laat aub weten met hoeveel jullie komen en of wij als club iets moeten voorzien qua legers. (dit voor de Battlegroup spelers)
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post by MaartenV » Tue Feb 20, 2018 1:07 pm

Ik ben zelf in verlof maar graag hieronder posten wie wil gaan dan kan er gecarpoold worden en kunnen de DWR laten weten met hoeveel we gaan zijn
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post by El muerto » Tue Feb 20, 2018 2:48 pm

ik ben helaas verlet, familiale dingen ... :( voor nen andere keer bennek zeker te vinden :)
User avatar
SCHPOEFT
Baron Bartholomew de Rotselaer
Posts: 613
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:38 pm

Re: Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post by SCHPOEFT » Tue Feb 20, 2018 6:51 pm

Ik ga gaan om battlegroup wat beter te leren kennen.
Ik vertrek vanuit Rotselaar en kan dus volk meenemen.
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British

http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.

Conect'r Dice Count: lost count
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: Zat 24 maart De witte Ridder speldag

Post by sanguinius » Thu Feb 22, 2018 8:04 pm

Ik ga ook gaan. Bart zou ik kunnen meerijden?

grz

Johan
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
Post Reply